Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Biztos lehet, csak nem biztos, hogy megéri. Azt tudom, hogy a kettőötvenes TS ötgangos váltóját be lehet építeni a korábbi 250-es ES, TS modellek blokkjába.
Véleményem szerint nem érdemes vele foglalkozni, nekem 125-ös ETZ-vel és TS-sel vannak tapasztalataim, a TS 4 sebességes váltója sokkal jobban el van találva.
Persze ízlések és pofonok - meg vezetési stílusok - különbözők.
Akkor marad a négyes váltó de valahogyan nem lehet belőle kihozni egy kicsit nagyobb tempót persze itt most nem 150-200 ra gondolok, mostani állapotban 50-nél már 4.ben vagyok onnan meg csak bőg a motor ahogy húzom a gázt! én csak olyan 80-as utazó sebességre gondoltam! (A blokkot meg úgy is szétszedem mivel 20 éve nem ment , és tegnap előtt vizsgáztattam le most meg elkezdett folyni az olaj majdnem mindenhol??!!)
Üdv...cserélj lánckereket...a hátsót pár foggal kisebbre vagy csináltass előre pár foggal nagyobbat...majd 150-es henger 125-ös hengerfejjel(nézd meg elfér e a dugó-nekem a gyárival elfért)...úgy már megy mint a mérgezett egér Még 1 tanács: az összerakott blokk csavarjait melegen húzd utána, akkor nem fog folyni(már ha jó a tömítés)
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Akkor marad a négyes váltó de valahogyan nem lehet belőle kihozni egy kicsit nagyobb tempót persze itt most nem 150-200 ra gondolok, mostani állapotban 50-nél már 4.ben vagyok onnan meg csak bőg a motor ahogy húzom a gázt! én csak olyan 80-as utazó sebességre gondoltam! (A blokkot meg úgy is szétszedem mivel 20 éve nem ment , és tegnap előtt vizsgáztattam le most meg elkezdett folyni az olaj majdnem mindenhol??!!)
Én mindig bambán nézek, mikor valaki elégedetlen a motorja teljesítményével és tuningolni akarja. A 125-ös TS-nek a hetvenes-nyolcvanas utazót alapból tudni kell, főleg egy személlyel. Ha nem, akkor nem ötös váltó kell, hanem pontos beállítás. Gyújtás, porlasztó, esetleg kuplung. Az ötös váltó az nem gyorsít semmit, csak az adott áttétel nem négy, hanem öt felé van elosztva.
Ha pedig jó beállítás után sem azt nyújtja, amit te elvársz tőle, akkor váltani kell olyanra, ami az elvárásaidnak megfelel.
Mert a legjobb tuning a köbcenti.
Szia!
Igazad van és nem is akarok én száguldozni csak azt a 80-as utazót szeretném elérni!
Na most az a helyzet hogy 3000-es ferdulattól ráz az egész motor utánna picit alábbhagy de még mindig zavaró! Én ezen a héten kezdtem el mz vel motorozni de szerintem ez nem normális dolog??!! vagy igen?? Mit tehetek Esetleg le tudnál írni pár beállítási adatot? Pl gyujtás, karbi , stb.!
Előre is köszönöm!
Leírhatom a gyújtásállítás teljes folyamatát is, de ahhoz nagyobb lélegzetvétel szükséges. Addig nézd meg a kezelési könyvben, ha nincs a netről sok helyről letölthető. Akár innen a fórumról is.
Nos leírtam a gyújtásállítással kapcsolatos tapasztalataimat. Itt elolvashatod, elolvashatjátok, bár konkrét értékek nem szerepelnek benne, mivel azt mindenki meg tudja nézni a motorja (autója) kezelési könyvében.
Szerintem csak furatni, meg dugózni kellene. Ha ki van kopva a henger, olyankor van hogy csak visít mint az állat, de nem megy. Nekem is van egy TS 125-ösöm, én terepen használom. Az enyémet is már furatni kéne.
A motorod nincsen megfelelően beállítva, nekem lazán megvan a 80-as utazó, 110 km/órás végsebességgel.
Minden gyári a motorom blokkjában.
Először is ellenőrizd a gyújtás időpontját, mivel sztem utógyújtásod van, esetleg a 20 év állás során elöregedtek a szimeringek, és ott kaphat falsot.
Komment